Bra jobbat!

Hehe, nu var det kanske dags för en liten update igen... Har gått över två månader sen sist upptäckte jag precis!

Gott nytt år! (i efterskott)

Eftersom det har blivit en sån fantastisk vinter så har Gosshawk och jag varit ute en hel del och galoppat på gärdet - härligt värre! Jobbigt, men kul, tycker Gosshawk och kallt, men kul, tycker jag! Idag hade vi väl kring 15 minusgrader tror jag? Runt 17-18 när vi åkte hemifrån i alla fall, sen kom solen fram och värmde lite grann.

Under lovet har vi hunnit med att hoppträna 3 ggr. 28/12, 2/1 och 5/1. Sista gången gick det bäst, helt klart. Slutade med att vi hoppade en bana där hindrena låg på 65-70 cm! Nytt rekord för oss, som har hoppat 50 som högst innan tror jag. Roligt roligt! Gosshawk har blivit sååå duktig, så imorgon ska han få en härlig vilodag med bara bus i hagen :) (hoppas han busar, jag vill ha bilder!!!)

Jag och syster yster tog lite bilder idag också! De kommer jag ladda upp när jag orkar, just nu är jag helt död här i soffan... Haha.

(jag har sökt som ledare till Sjöis 2010 också! håll nu tummarna allihopa att jag får jobbet, hade varit så jädrans roligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0