Planering...

Nu har jag varit lite dålig på att skriva här igen, fy på mig! Men i alla fall så ska jag försöka fixa lite planering inför helgen nu tänkte jag... Jag har Gosshawk alla tre dagar, så jag kan göra som jag vill :D

FREDAG
Dressyrträna i manegen, troligtvis.
(annars uteritt med lilla systeryster)
Känner för skänkelvikningar, halter, tempoväxlingar och många lösgörande volter av olika slag.

LÖRDAG
Antagligen släppa i hagen, eller om lillasyster kan rida. Flyttdag!
Jag skulle kanske kunna hinna rida... men troligen inte.

SÖNDAG
Uteritt hoppas jag :)
Blir det inte träning på fredag så tränar jag i manegen.

Sen ska jag ha Gosshawk själv vecka 9 och 10 med! Då är det clear round hoppning! Hoppas att det blir nån träning framöver så man kan få hoppa lite grann innan i alla fall. Eventuellt frågar jag Gunn om vi kan hoppa på en torsdagslektion innan dess :) Nästa vecka kanske? Hade varit roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0