Planering och vårkänslor

Idag är det strålande solsken ute, helt fantastiskt väder! Man blir riktigt ridsugen, men jag ska inte rida förrän imorgon... kväll... Förhoppningsvis håller vädret i sig, hade det inte varit underbart om vi fick strålande solsken på lördag, under clear round hoppningen? Jag vill inte ha regn nu igen...

Nu är det äntligen vecka 9 och nästa vecka är vecka 10 (nähä?) Ni som minns mitt tidigare inlägg (för länge länge sedan, haha) kommer ihåg att jag ska ha Gosshawk själv dessa veckor! Emelie ska dock rida nu på fredag, men lördag-söndag-fredag-lördag-söndag är han bara min! Såå, jag tänkte planera upp lite inför dessa dagar!

Helgen vecka 9
Fredag
Emelie rider. Jag ska putsa träns och hoppsadel, CR imorgon!

Lördag
CR-hoppning! (50 cm 2 ggr) Målet är minst en felfri runda, vi vill ha vår första rosett!

Söndag
Uteritt, om vädret tillåter? Risk för blixthalka, tur man har 4 brodd runt om.

Helgen vecka 10
Fredag
Jag vill dressyrträna! Idag, eller en annan dag? Beror på hur schemat ser ut...

Lördag
Stalltjänst på kvällen. Mysig tur i skogen med syster? Eller mardrömstur på vägarna? Is överallt? Återstår att se...

Söndag
Stalltjänst på morgonen. Släppa ut tokhästen? Rida? Vädret får bestämma, återigen. Blir det inte träning fredag så blir det kanske träning idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0